kedd

SE KÉP, SE HANG



A Sláger rádió kora reggeli hírcsokrából egy mondat:

A SZAKEMBEREKKEL INGYENESEN KONZULTÁLHAT MINDENKI.
Sajnos azt már nem tudtam pontosan megfigyelni, hogy hol, minek kapcsán és miről.
A lényeg így is egyértelmű.
Találtam egy olyan okosodási lehetőséget, ahol nem kell fizetni a tanulásért.
Ezek a szakemberek biztosan nagyon képzettek, néptanítói képességük is kiváló lehet, különben nem reklámoznák agyon őket.

Nem tudom hallotta -e valaki az elhangzottakat az oktatásügyből, ha igen, remélem rögtön felfedezte a módszerben rejlő lehetőségeket.

Akiket nem vesznek fel egyetemre, vagy nem képesek tanításuk költségeinek viselésére, azokat ilyen rendezvényekre kell irányítani.
Egy kis fáradtsággal, a módszertan kidolgozásával, hivatalosan felsőfokú végzettségről szóló diplomát lehetne szerezni ebben a képzési formában.

Nem vitatható, az ilyen konzultációkon sokat lehet tanulni, nem véletlen, hogy a rádió kihangsúlyozta az ingyenes lehetőséget.

A technikai kivételezés nagyon egyszerűen megoldható.A jelentkező kap egy látogatási kis könyvet. Elmegy a lehető legtöbb ilyen rendezvényre, ahol konzultál (grátisz) a szakemberrel, aki ezt követően egy bélyegzővel hitelesíti a magántanuló foglalkozáson való részvételét.
A többi már tiszta rutin , hány foglalkozás szükséges a vizsgára bocsájtáshoz, és a többi.

Nagyon sok ilyen fórumra lenne szükség, ami még a társadalmi megbékéléshez is lassan-lassan elvezethetne.
Az egyre műveltebbé váló tömegeket, nem annyira az indulataik vezérelnék, inkább az ésszerűség.

A rendszer továbbfejlesztését tervezgettem, amikor hirtelen megbomlott a logikai lánc.
.
Nem kivitelezhető az ötlet! Magamra gondoltam.
A korábbiakban már leírtam, én tanácsadó akarok lenni.
Leírtam, azt is miért. A zsíros jövedelmezőségért.
Tanácsadóként én is köteles lennék ilyen ingyenes szakmai konzultációkat tartani.
Ráadásul elsődlegesen kizárólag a tanácsadókat kell figyelembe venni, mert ki ne tudná, ők az országban a legnagyobb szakemberek.

Megint magamra gondolta, miért lennék én tanácsadó, ha abból nem tudnék busásan meggazdagodni.
Tudom az igazi tanácsadók is így vannak vele, azért tanácsadók!
Pénz nélkül nem adnak tanácsokat.
Ha pedig nem adnak, akkor, hogyan derül ki róluk, hogy ők szakemberek?
Kik tartanák fenn az ország működőkepésségét, ha ez miatt a buta ötlet miatt elveszítenénk a szükséges szakmai hátteret?

Rendszeres olvasók