hétfő

Leteszteltem az angol fontot.


és nagyon meglepődtem, mert semmivel nem bizonyult erősebbnek, mint a magyar forint.
Hiszik, vagy nem hiszik, állításom megdönthetetlen érvekkel igazolni is tudom.
Komoly tapasztalatom van az ilyen felmérésekben, mert mindig keresem az új módszereket.
Nem akarok olyan egysíkúvá válni, mint a mai közvélemény-kutatók, vagy minőség-tesztelők.
Ki merem jelenteni, a hosszú gondolkodás után kitalált módszer az egyedüli, ami valós végeredményt hozhat.

Elmentem vásárolni a Tesco-ba. Vajon mit kapok az ilyen kemény valutáért?
Miután fizettem, rohantam haza, mint az őrült. izgalomtól remegő kézzel bontottam ki a fontért vásárolt csomagokat.
Bár ne tettem volna, mert még mindig lehangolt vagyok a csalódottságtól.

A vásárolt termékek, szerintem ugyanolyan gyenge minőségűek voltak, mint a korábban forintért kapottak.

Láttam, hogy egymást ölik az emberek a Sertés-marha darált mix nevű termékért, amit mindenki darált húsnak nevezett.
Beszálltam én is, mert amiért ennyien küzdenek, az csak jó lehet.
Nehezen szereztem magamnak belőle.

Otthon megnéztem a címkéjén levő összetevőket.
A két féle hús 51%, van még benne búzarost, szójafehérje, stabilizátorok.
A stabilizátorok talán azért vannak, hogy aki fogyasztás után rosszul lesz tőle, annak állapota stabil maradjon legalább addig meg beszállítják a sürgősségire.
Miért van benne búzaféleség meg szója? Talán azért, hogy kenyér nélkül lehessen enni!
A kenyeret lassan már úgy sem lehet megfizetni.
A termék komoly dilemma élé állított, most már kezd nekem gyanús lenni a Gyulai kolbász is, nem ok nélkül vannak a Gyulai Húsüzemben is nagy gondok.
Valószínű, kiderült róluk, a kolbász nem abból áll, amit állítanak róla.

Jön a strand-szezon. Ilyenkor élvezet megenni egy sült kolbászt egy szelet kenyérrel, a parton levő büféből vásárolva.
Idén is megteszem, majd igyekszem eldönteni melyik a kolbász és melyik a kenyér.

Ezek után az már meg sem lepett, hogy az általam vásárol Őszibarack rostos üdítőital garantált gyümölcstartalma 1%.
Mi lehet még benne? Talán majd később ezzel is foglalkozom.

Ideges lettem, de később megnyugodtam, hiszen bizonyított tény az angol font a világ egyik legerősebb valutája, mint ilyen, komoly, világszínvonalú minőséget kapok érte.

Biztosan én tévedek, a világ nem tévedhet, rossz a képzettségem, nem értek semmihez.
Talán ezért nem jelentkezett senki akkor sem amikor világgá kürtöltem: Én tanácsadó akarok lenni!

Felismerve ebbéli képzettség-problémáim nem minősítem jónak, vagy rossznak az angol fontot.
Ezt tegye meg mindenki maga, a lényeg: Teljesen egyenértékű a mi forintunkkal.
A két ország között nincs különbség.

Most már tudom, szavazni sem megyek el vasárnap, mert, ha sokan leszünk akkor valószínű a legrátermettebb jelölteket juttatjuk ki Brüsszelbe. Több ember nyilván okosabb, mint a kevés.

Ne keressenek ez mögött semmiféle politikai okot, egyszerűen emberként viselkedem, szolidáris vagyok más nemzetekkel is, jelen esetben az angolokkal.
Szegényeknek elég megemészteni azt, hogy a magyar EP képviselők a most befejeződő ciklus alatt olyan kiváló munkát végeztek, hogy a hatalmas angol előny semmivé vált.
Nagy trauma lenne számukra, ha erős képviselői gárdánk a következő öt év alatt Angliát Magyarország csicskásává tenné
Remélem ezt senki nem akarja.

Azt még megemlítem, hogy szívesen vizsgálnám más nemzeti valuták erősségét is, talán még a módszert is lehetne fejleszteni
Akinek ilyen megtámadhatatlan vizsgálati eredményre van szüksége, az küldjön a vizsgálandó valutából.

Rendszeres olvasók